გაკვეთილის თემა.
|
დაბალი საწყისიდან მოკლე მანზილზე რბენის ტექნიკის შესწავლა
|
სწავლების მე- საფეხური / კლასი
|
9_ კლასი
|
მოსწავლეთა რაოდენობა.
|
|
გაკვეთილის მნიშვნელობა / აქტუალობა.
|
რით არის ეს გაკვეთილი აქტუალური? როგორ შეუწყობს ის ხელს მოსწავლეებს ცოდნისა და უნარ_ჩვევების დაუფლებაში?როგორ დაეხმარება მათ წინარე ცოდნის გამოყენებაში?მომდევნო საკითხებზე გადასვლაში?ცოდნის ინტეგრირებაში? მოსწავლებს აქვს უნარი დაკავშიროს ფიზიკური აქტივობა საკუტარ სხეულის ფიზიოლოგიურ განვითარებასთან?
|
გაკვეთილის მიზნები და შედეგები.
|
რა კონკრეტულ ცოდნას დაეუფლებიან მოსწავლეები?რომელ კონკრეტულ უნარებს განივითარებენ და რომლების გამოყენებაში გაიწაფებიან ისინი? რა დამოკიდებულებები ჩამოუყალიბდებათ მათ? ჯანმთელობა და უსაფრთხოება. მოსწავლეს შეუძლია გაითავისოს ჯანსაღი ცხოვრების წესი,როგორც ფიზიკური და ფსიქიკური ჯამთელობისა და საზოგადოებაში წარმატების მიღწევის ერთ-ერთი უმნიშვნელოვანესი პირობა. თვალსაჩინოა როდესაც მოსწავლე: სპოირტული ფორმის შენარჩუნების მიზნი ჩამბულია რეგულარულ ფიზიკურ აქტივობაშო ;აცნობიერებს საკვების რაოდენობას და ხარისხის ზეგავლენას ჯანმრთლობაზე და საერთო ფიზიკურ მდგომარეობაზე,დაბალანსებულ კვების არსს აღწერს თუ რა ზეგავლენას ახდენს ფსიქოაქტიური ნივთიერებების ნარკოტიკების, ალკოჰოლის, ფსიქოტროპული მედიკამენტებისა და თამბაქოს მოხმარება მოხმარება ადამიანის ფიზიკურ და ფსიქიკურ ჯანმრთელობაზე მის სოციალურ
სტატაუსზე.
|
წინასწარი ცოდნა ად.
|
რა იციან ან უნდა იცოდნენ მოსწავლეებმა იმისთვის, რომ ამ გაკვეთილის ამოცანები წარმატებით შეასრულონ? მოძრაობა და მიტორული უნარ _ჩვევირითად მოთორულები. მოსწავლეს შეუძლი ფიზიკური აქტიობისას ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ_ჩვევა. შედეგი თვალსაჩინოა , როდესაც მოსწავლე : აქტიური ვარჯიშობით აუმჯობესებს ადრე ათვისებულ ძირითად მოტორულ უნარ_ჩვევებს; დაუფლებულია სპორტის ძირითადი საეობებით; შეჯიბრისა და ვაჯიშების წინ ასრულებს მოსამზადებელ ვარჯიშებს;
|
შეფასების საგანი და პროცედურები.
|
წინასწარშემუშავებულისქემისმიხედვით. გაკვეთილსვაფასებჩათვლებით
|
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები.
|
გზამკლევის კრებული, ეროვნული სასწავლო გეგმა, ჩვეულებრივი სტარტი,ტერფსაბრჯენები,სასტვენი,პატარა ალმები. ისტ_ის და ვიდეო_მასალები.
|
გაკვეთილის მსვლელობა / სასკოლო მენეჯმენტი
|
შევდივარგაკვეთილზე, ვესალმებიმოსწავლეებს _ 2 წთ კომპიუტერით ვაჩვენებ მსიფლიოს და ევროპის ჩემპიონებს მოკლე მანძილზე რბენაში ტექნიკას 10 წთ
შემდეგგავდივართგარეთეზოშისრბენ ბილიკთან ანუ სტარტთან და ვიწყებთ რბენის ტექნიკის შესწავლას 30 წთ.
გაკვეთილის ბოლოს შევაფასებ მოსწავლებს ჩათვლებით_ 3 წთ.
|
четверг, 25 октября 2012 г.
გაკვეთილის გეგმა1
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий