სასწავლო პროექტის პორტფოლიო
სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||
სახელი და გვარი
|
მარატი ბანძელაძე
|
|
რაიონი
|
ცაგერი
|
|
სკოლა
|
ტვიშის საჯარო სკოლა
|
|
სოფელი
|
ორხვი
|
|
თემის
მონახაზი
|
||
თემის დასახელება
|
||
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება
|
||
თემის შინაარსი
|
||
მოსწავლეებში ხშირია
თამბაქოსთან ,,მეგობრობა“. ისინი ვერ იაზრებენ ნიკოტინის მავნებლობას. ამ პროექტის
ფარგლებში ისინი გაიაზრებენ, რომ უარი უნდა უთხრან სიგარეტს და რომ ჯანსაღი
მომავალი, მხოლოდ ცხოვრების ჯანსაღი
წესით არის შესაძლებელი.
|
||
საგანი
|
||
სპორტი
|
||
დონე/კლასი
|
||
II საფეხური, VIII კლასი
|
||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||
6- 45 წუთიანი გაკვეთილი
|
||
თემის საფუძვლები
|
||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||
VIII.3 მოსწავლე მონაწილეობს ისეთ ფიზიკურ აქტივობებში,
რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობას.
VIII.4 ფიზიკურ
აქტივობებში მონაწილეობისას მოსწავლე იძენს ე.წ სასიცოცხლო უნარ-ჩვევებს
(პრობლემის გადაჭრა, გადაწყვეტილების მიღება, მიზნის დასახვა, ადამიანებთან
ურთიერთობა).
|
||
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
|
||
მოსწავლეები
შეძლებენ:
|
||
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
|
||
ზოგადი კითხვა
|
როგორ დაახასიათებთ ჯანსაღ ადამიანს?
|
|
თემატური კითხვები
|
როგორ იზიანებს
ადამიანი ჯანმრთელობას?
რა ზიანი მოაქვს
თამბაქოს?
|
|
შინაარსობრივი კითხვები
|
როგორ
გავუფრთხილდეთ საკუთარ ჯანმრთელობას?
როგორ
ვიცხოვროთ, რომ ვიყოთ ჯანსაღი?
|
|
შეფასების გეგმა
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
მოსწავლეები ფლობენ
სპორტულ უნარ-ჩვევებს და შეუძლიათ კომპიუტერის გამოყენება
|
დიფერენცირებული სწავლება
|
||
სპეციალური საჭიროებები
|
·
ვაძლევ მითითებებს წყაროების მოძიების შესახებ.
·
მოსწავლეებთან
ვმართავთ დამატებით კონფერენციას და
ვეხმარებით მათ მონაცემების
ორგანიზებაში.
·
დავალების დასასრულებლად ვაძლევ
მეტ დროს.
|
|
არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების
ენა არ არის მშობლიური)
|
არ მყავს
ასეთი მოსწავლეები
|
|
მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
|
მონაწილეობას იღებენ პროექტის ორგანიზებაში, ეხმარებიან სუსტ მოსწავლეებს დავალების
შესრულებაში, აწარმოებენ და აფასებენ
ჯგუფის მუშაობას.
|
|
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა) |
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ციფრული კამერა
DVD ფლეიერი
ინტერნეტკავშირი
|
ლაზერული დისკი
საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
პროექტორი
სკანერი
ტელევიზორი
|
VCR, ვიდეო
ვიდეოკამერა
ვიდეო საკონფერენციო
აღჭურვილობა.
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
|
||
მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
საგამომცემლო პროგრამები
ელფოსტის პროგრამა
ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
|
ფოტო/სურათების დამუშავება
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
ვებგვერდის შექმნა
ვორდის პროგრამა
|
ბეჭდვითი მასალები
|
შეგიძლიათ იხილოთ ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
|
ინვენტარი/მასალები
|
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ
და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური
მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
|
ინტერნეტრესურსები
|
იხილეთ საავტორო უფლებების
ჩანართში
|
სხვა რესურსები
|
ადგილობრივი სკოლის, თემის/სოფლის
წარმომადგენლები, მშობლები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий