სასწავლო პროექტი

სასწავლო პროექტის პორტფოლიო

სასწავლო პროექტის გეგმა

სასწავლო თემის ავტორი
სახელი და გვარი
მარატი ბანძელაძე
რაიონი
ცაგერი
სკოლა
ტვიშის საჯარო სკოლა
სოფელი 
ორხვი
თემის  მონახაზი
თემის  დასახელება
თემის აღწერა ან სრულყოფილი დასახელება
თემის შინაარსი
მოსწავლეებში ხშირია თამბაქოსთან ,,მეგობრობა“. ისინი ვერ იაზრებენ   ნიკოტინის მავნებლობას. ამ პროექტის ფარგლებში ისინი გაიაზრებენ, რომ უარი უნდა უთხრან სიგარეტს და რომ ჯანსაღი მომავალი, მხოლოდ  ცხოვრების ჯანსაღი წესით არის შესაძლებელი.
საგანი
სპორტი
დონე/კლასი  
II საფეხური, VIII კლასი
განხორციელების დროის ჩარჩო
6- 45 წუთიანი გაკვეთილი
თემის საფუძვლები
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
VIII.3  მოსწავლე მონაწილეობს ისეთ ფიზიკურ აქტივობებში, რომლებიც აუმჯობესებს მის ჯანმრთელობას.
VIII.4 ფიზიკურ აქტივობებში მონაწილეობისას მოსწავლე იძენს ე.წ სასიცოცხლო უნარ-ჩვევებს (პრობლემის გადაჭრა, გადაწყვეტილების მიღება, მიზნის დასახვა, ადამიანებთან ურთიერთობა).
მოსწავლეების ამოცანები/სწავლის შედეგები
მოსწავლეები შეძლებენ:
  • ჯანსაღი  წესით ცხოვრების მნიშვნელობის გათავისებას
  • დაინახავენ თამბაქოს მავნებლობას
  • სპორტული ღონისძიებების დაგეგმვას, განხორციელებას, მონაწილეობას
  • აგიტაციის გაწევას ტანატოლებში
მიმართულების მიმცემი საკვანძო შეკითხვები
ზოგადი კითხვა
როგორ დაახასიათებთ ჯანსაღ ადამიანს?
თემატური კითხვები
როგორ იზიანებს ადამიანი ჯანმრთელობას?
რა ზიანი მოაქვს თამბაქოს?
შინაარსობრივი კითხვები
როგორ გავუფრთხილდეთ საკუთარ ჯანმრთელობას?
როგორ ვიცხოვროთ, რომ ვიყოთ ჯანსაღი?

შეფასების გეგმა
შეფასების დროის ჩარჩო
პროექტზე მუშაობის დაწყებამდე
მოსწავლეები მუშაობენ პროექტებზე და ასრულებენ დავალებებს
პროექტზე მუშაობის დასრულების შემდეგ










· გონებრივი იერიში


· სქემის- ვიცი,მინდა  ვიცოდე, ვისწავლე-  შევსება.


·         პროექტის  რუბლიკა..
დისკუსია

·         გაზეთი.

პრეზენტაცია
გაზეთის  შეფასების  რუბლიკა.

პრეზენტაციის  შეფასების  რუბლიკა.
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი

სხვა საკითხები
საბაზისო უნარ-ჩვევები
მოსწავლეები ფლობენ სპორტულ უნარ-ჩვევებს და შეუძლიათ კომპიუტერის გამოყენება









დიფერენცირებული სწავლება

სპეციალური საჭიროებები
·         ვაძლევ  მითითებებს წყაროების მოძიების შესახებ.
·         მოსწავლეებთან ვმართავთ დამატებით კონფერენციას და  ვეხმარებით  მათ მონაცემების ორგანიზებაში.
·         დავალების დასასრულებლად ვაძლევ  მეტ დროს.


არაქართულენოვანი
მოსწავლეები (მოსწავლეები, რომლებისთვის სწავლების ენა არ არის მშობლიური)

არ  მყავს  ასეთი  მოსწავლეები


მაღალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეები
მონაწილეობას  იღებენ  პროექტის ორგანიზებაში, ეხმარებიან  სუსტ მოსწავლეებს  დავალების  შესრულებაში, აწარმოებენ  და  აფასებენ  ჯგუფის  მუშაობას.
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები


ტექნოლოგიატექნიკა (მონიშნეთ პროექტისათვის  საჭირო ტექნოლოგიური უზრუნველყოფა)

 ფოტოკამერა
 კომპიუტერი (ები)
 ციფრული კამერა
 DVD ფლეიერი
 ინტერნეტკავშირი
 ლაზერული დისკი
 საბეჭდი მანქანა/პრინტერი
 პროექტორი
 სკანერი
 ტელევიზორი
 VCR, ვიდეო
 ვიდეოკამერა
 ვიდეო საკონფერენციო აღჭურვილობა.
 სხვა      
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა (მონიშნეთ პროექტის ფარგლებში გამოყენებული პროგრამა/პროგრამები )
 მონაცემთა ბაზა/ცხრილები
 საგამომცემლო პროგრამები
 ელფოსტის პროგრამა
 ენციკლოპედია კომპაქტდისკზე
 ფოტო/სურათების დამუშავება
 ინტერნეტძიება
 მულტიმედია
 ვებგვერდის შექმნა
 ვორდის პროგრამა
 სხვა      


ბეჭდვითი მასალები
შეგიძლიათ იხილოთ  ბიბლიოგრაფიის ჩანართში
ინვენტარი/მასალები
ძირითადი მასალები, რომლებიც თემის ჩასატარებლად შეუკვეთეთ ან შეაგროვეთ და რომლებიც კურსის კონკრეტულ საკითხებს უკავშირდება. საჭირო არაა ყოველდღიური მასალების შეტანა, რომლებიც ისედაც ხელმისაწვდომია კლასში.
ინტერნეტრესურსები
სხვა რესურსები
ადგილობრივი სკოლის, თემის/სოფლის წარმომადგენლები, მშობლები

Комментариев нет:

Отправить комментарий