გკვეთილის თემა
|
მძლეოსნობა ა)რბენა მოკლე მანძილზე
ბ)გამორბენით სიგრძეზე ხტომა
|
სწავლების საფეხური და კლასი
|
საბაზო მე–8 კლასი
|
ინტეგრირებული საგნები
|
სპორტი - მარატი ბანძელაძე
ფიზიკა-
|
მოსწავლეთა რაოდენობა
|
-------
|
გაკვეთილის სასწავლო მიზნები
|
სპორტი. დაკვირვებით სწავლა; მოძრაობითი იმიტაცია; შეცდომების აღმოფხვრა; წარმოსახვითი გააზრება.
ფიზიკა. აჩქარება; ტრაექტორია; სივრცითი მოძრაობა; კინეტიკური და პოტენციური ენერგია
|
ესგ–ით განსაზღვრული მისაღწევი
შედეგები
|
სპორტი. მოსწავლეს შეუძლია გაითავისოს ჯანსაღი ცხოვრების წესი, როგორც ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობისა და საოგადოებაში წარმატების მიღწევის ერთ–ერთი უმნიშვნელოვანესი პირობა;მოსწავლეს შეუძლია ფიზიკური აქტივობისას წარმოაჩინოს ყველა ძირითადი და აუცილებელი მოძრაობითი უნარ–ჩვევა; მოსწავლეს შეუძლია მონაწილეობა მიიღოს ფიზიკურ აქტივობებში, რომლებიც აუმჯობესებენ მის ჯანმრთელობას
ფიზიკის კავშირი სპორტთან . მოსწავლეს შესწევს სივრცითი აღქმის უნარი; ერკვევა მიზიდულობის მცნებებში, ტრაექტორიის არსში, შეუძლია სხეულის თანაბარი აჩქარებული მოძრაობა ძალაზე დამოკიდებული სიჩქარის და ინერციის წარმოდგენა , შეუძლია პოტენციური და კინეტიკური ენერგიის განსაზღვრა.
|
თანმიმდევრობა (აქტივობა და დრო
|
სპორტში ისტ–ის გამოყენება: მაწავლებელი აცნობს მოსწავლეებს გაკვეთილის თემას, ფიზიკურად შესასრულებელ მოძრაობებს უკეთ გასააზრებლად, მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლეები ნახულობენ რბენისა და ხტომის, გარკვეული თანმიმდევრობით შედგენილ დიაგრამებს. ირჩევენ ქვესაცხეობის სტილს მაგალითად: რბენა დაბალი საწყისიდან, წყვილთა შორის ან ინდივიდუალურად.
სიგრძეზე ხტომა "ღუნი, ზნექი" ან "მაკრატელა",
სტილით. წინაწარ ჩაწერილი მასალის გამოყენებით.(ხანგრძლივობა 7 წუთი)
სპორტში ფიზიკის გამოყენება ისტ–ის საშუალებით. მასწავლებელი შესასრულებელი მოძრაობების მიხედვით მოსწავლეებს კომპიუტერზე აჩვენებს გარემოს ძალათა გავლენას ორგანიზმზე. მასალა წინასწარაა ჩაწერილი.(ხანგრძლივობა 7 წუთი)
პრაქტიკული შესრულება: ზოგადგანმავითარებელი მოთელვითი ვარჯიშები(5 წუთი)
რბენა წყვილთა შორის 30 მეტრი დროში; საწყისზე წესით დგომა; რბენისას კიდურების სწორად გამოყენება სუნთქვა და ფინიშირება. (10 წუთი)
გამორბენით სიგრძეზე ხტომა "ღუნი, ზნექი და მაკრატელა" სტილით; ხტომის(გამორბენი, არეკნი, ფრენი, დახტომა) ფაზების ინდივიდუალური
დახვეწა.(10 წუთი)
ორგანიზმის დატვირთვის შედეგად, შემდეგში შესაძლო მოსალოდნელი გამოვლინება, წვა, ტკივილი, დაჭიმულობა.მეთოდური რეკომენდაციები
ინსტრუქტაჟი (3 წუთი)
მოსწავლეთა შორის ჯიბრითი ხასიათი ურთიერთგაზიარებითი მსჯელობა (ანალიზი) შესრულებული დავალების თემის ირგვლივ; ვინ უკეთ აკეთებს და როგორ გამოსდის როგორ ახერხებს, სურვილი უკეთ შესრულების გამოვლინებით და მცდელობით.(3 წუთი)
|
შეფასება
|
" ჩათვლა" მოსწავლე ასრულებს ან ცდილობს შეასრულოს მასწავლებლის მიერ მიწოდებული მეთოდური რეკომენდაციები და მითითებითი განმარტებები; სისტემატიურად იცვამს სპორტულ ფორმას; არჩევს მოძრაობის შესასრულებლად მოხერხებულ მოქმედებას და სტილს; იძლევა შეკითხვებს და პასუხობს დასმულ კითხვებს; შეუძლია მოვლენებისა და სიტუაციების ურთიერთკავშირის აღქმა.
|
კლასის მენეჯმენტი საგანმანათლებლო
რესურსები
|
კომპიუტერი, მასალები ინტერნეტგვერდიდან, www. fizkult-ura.com, რბენისა და ხტომის მეთოდური რეკომენდაციები და ტექნიკა. ვირტუალური ლაბორატორია ფიზიკაში. ელექტრონული მასალები ინტერნეტ გვარდიდან www.buki.ge სარბენი ბილიკი; წამზომი; სახტომი ორმო; სიგრძის საზომი ხელსაწყო; სანიშნეები; ქვიშის გასასწორებელი
|
четверг, 25 октября 2012 г.
გაკვეთილის გეგმა2
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий